Informace pro klienty

Informace pro klienty

a zájemce o mé služby

 

Na této stránce najdete odpovědi na nejčastější otázky ohledně mých služeb. Pokud jste zde nenalezli odpověď nebo byste se rádi domluvili přímo se mnou, neváhejte mě kontaktovat na emailu psychozdenka@gmail.com nebo na tel. 724 727 814.

 

Dotazy ke spolupráci

Jak vás mohu kontaktovat?
Kontaktovat mě lze několika různými způsoby. Doporučuji primárně využít telefon či SMS, na které reaguji okamžitě, nebo v co možná nejkratším čase.

Další způsoby:

Kdo se na vás může obrátit?
Pracuji s jednotlivci, páry, vícečetnými vztahovými skupinkami i s rodinami.
Co se věku týče, pracuji obvykle s klienty 18+. U mladších klientů je třeba podepsaný souhlas zákonného zástupce.

Co je potřeba, abych se k vám mohl/a objednat? Potřebuji např. doporučení od praktického lékaře?
Žádné doporučení nebo potvrzení není třeba. V případě zájmu o mé služby mě kontaktujte prostřednictvím emailu či telefonu a domluvíme se.

Mám předem zaslat nějaké bližší informace o sobě? Text, dotazník a pod.?
Ne, není to potřeba. Vše podstatné si sdělíme přímo v rámci našeho setkání.

Už k psychologovi/psychoterapeutovi docházím. Mohu přesto začít zároveň spolupracovat s vámi?
Ano, je to možné. Je dobré mě o tom ale informovat a domluvit se společně, jak spolupráci nastavit, aby se vám služby doplňovaly a zbytečně nepřekrývaly.

Docházím k psychiatrovi. Mohu zároveň spolupracovat s vámi?
Ano, určitě. Domnívám se, že mezioborová spolupráce může být v některých případech velmi prospěšná a v praxi se s ní setkávám. Poradenství a farmakologická léčba se mohou dobře doplňovat.

V jakém jazyce služby nabízíte?
Nabízím služby v českém jazyce.

Jakou formu setkání nabízíte?
Nabízím setkání „naživo“ (face to face) u mne v pracovně nebo formou online konzultace – nejčastěji používám Skype a WhatsApp, ale pokud preferujete jinou platformu, ráda se s ní seznámím 🙂

Jakým způsobem pracujete?
Mým hlavním nástrojem je rozhovor. Mimo to lze v případě vašeho zájmu využít i některé zážitkové a projektivní techniky, např. práce s terapeutickými kartami a pod.

Jak dlouho trvá jedno setkání?
Můžete si vybrat ze dvou variant podle toho, co vám více vyhovuje – 55 nebo 85 minut. Pro individuální setkání je vhodná kratší i delší varianta. Pro párová/skupinová/rodinná setkání doporučuji zvolit delší formu, která poskytne všem dostatek prostoru. Délku setkání lze po domluvě upravit.

Jak často setkání probíhají?
To záleží na individuální domluvě s každým jednotlivým klientem. Nejčastěji se setkáváme 1x za týden, 14 dní nebo tři týdny. Intenzitu lze samozřejmě v průběhu spolupráce upravovat dle vašich potřeb a potkávat se můžeme také nepravidelně.

Jak dlouho spolupráce trvá?
Lze se domluvit na jednorázové konzultaci, sérii několika setkání i na dlouhodobé spolupráci. Zda budete chtít ve spolupráci pokračovat nemusíte vědět dopředu – můžeme se domluvit na konci prvního setkání.

V případě, že se rozhodnete spolupráci ukončit, můžete se mi kdykoliv v budoucnu znovu ozvat.

Můžete mi vystavit potvrzení o konzultaci (např. pro zaměstnavatele)?
Ano.

Můžete mi předepsat léky?
Ne, jako psycholožka mám humanitní, nikoliv lékařské vzdělání.

Je u vás možné absolvovat klinické vyšetření?
Ne, ke klinickému vyšetření je třeba návštěva klinického psychologa.

 

Informace k setkání

Jak probíhá první setkání?

Obsahem prvního setkání je vzájemné seznámení, vytvoření bezpečného prostoru a nastavení spolupráce. Probereme, s čím přicházíte, jaká jsou vaše očekávání a co bude cílem našich setkání.

Setkáváme-li se poprvé naživo, prosím, přijďte cca o 5 minut dříve, abychom mohli využít samotný čas pro setkání na maximum.

V případě setkání online se předem domluvíme na platformě, přes kterou se spojíme (Skype, WA,…). V čase setkání pak pouze stačí zahájit z vaší strany videohovor. Budu na příjmu.

 

Informace k platbě

Jaká je cena konzultace?
Cena konzultace se odvíjí od formy a délky:
Osobní konzultace: 800 Kč / 55 min., 1200 Kč / 85 min.
Online konzultace: 600 Kč / 55 min., 900 Kč / 85 min.

Jakým způsobem probíhá platba za setkání?
Platba probíhá předem na účet – částku prosím zašlete tak, aby dorazila nejpozději 24 hod. před domluveným setkáním.

Co se stane, pokud nestihnu zaslat platbu včas?
Pokud platba nedorazí min. 24 hodin předem, nemohu bohužel se setkáním počítat. Někdy se může stát, že je platba zaslána na poslední chvíli – v takovém případě mě prosím kontaktujte (ideálně telefonicky nebo přes SMS), abych věděla, že setkání z vaší strany platí.

Co dělat, když nemohu na domluvené setkání dorazit?
Ozvěte se, ráda se domluvím na novém termínu. Při setkání zrušeném více, než 24 hod. předem vracím zpět již zaslanou platbu. V případě, že zrušíte setkání méně, než 24 hod. předem, zaslanou platbu ponechávám jako storno poplatek.

Je možné získat slevu?
V tuto chvíli slevy nenabízím.

Je možná platba přes pojišťovnu?
Bohužel ne, tuto možnost nenabízím.